GRÀCIES FAMÍLIES I DINOSAURES!!!

Famílies, dinosaures i tots els que ens heu acompanyat durant aquest curs... Moltes gràcies per tot el que heu aportat, sense vosaltres res del que fem seria possible!

Volia donar les GRÀCIES tant als nens/es com les famílies pel tracte que m'heu donat, per participar i col·laborar amb tot allò que us demanem i sobretot per fer-me sentir una més dins el camí de l'aprenentatge dels vostres fills/es. I moltíssimes gràcies per el gran detall que em vau fer divendres, va ser molt emotiu i la veritat que em va agradar moltíssim. Amb famílies com vosaltres ser professora és un gust!! 

Per mi, ha estat un plaer i una experiència inoblidable està amb els dinosaures, espero que ells hagin après tant amb jo com jo he après amb ells, cada un d'ells/es és especial i únic i tenen un camí molt llarg al davant ple d'alegries i felictat!! 

Gràcies DINOSAURES per cada un dels somriures que m'heu donat, per les mostres de carinyu i per tot el que m'heu aportat com a mestra i com a persona. MAI US OBLIDARÉ, us estimo molt a tots i totes, us trobaré molt a faltar!!!

Esper que passeu unes grans vacances, gaudiu de cada moment i sobretot seguiu brillant com ho feu dia a dia!!!


Gràcies també Noelia per tot!! 

SONIA BRAVO

NOVA EINA